Artikler om Crowdfunding

Interview til crowdfunding

Interview videoen er måske den mest klassiske video et firma kan lave. Det er også en af de nemmeste at komme i gang med. Det kræver egentligt bare at du har et budskab du gerne vil ud med. Der er […]

Instore tv til Crowdfunding

Du kender det godt. Du kommer gående gennem et supermarked i dine egne tanker, og bliver pludselig afbrudt af en hurtigt snakkende person der gerne vil have dig til at prøve noget. Det er meget effektivt at have en person […]

Green screen – også kendt som chroma screen

Den grønne skærm (green screen) teknologi er en form for special effekt der både er lav teknologisk og høj teknologisk. Den lavteknologiske del består af en en grøn eller blå baggrund. Den grønne eller blå farve bliver ofte valgt da […]

Grafik video

Grafik videoer kan laves på nogle forskellige måder. De viser typisk en hånd der tegner eller skriver præsentationen direkte på en whiteboard. Det gode ved denne form for video er det grafiske element og den forventning der ligger i det […]

Video produktion som lederudvikling og 4 andre teambuliding øvelser

Det er ved at være forår, og dermed også tid for at planlægge årets lederudvikling, og det sidste nye er video produktion som lederudvikling. Det er nemt at forstå at video film produktion kan været et godt tema til en […]

Opbyg brand og firmakultur med en firma event video

Firma events kan hurtigt blive meget komplekse og det kan måske virke som en mærkeligt ting at tilføje endnu et element i form af en firma event video. Hvis du har råd til den smule det koster, så kan du […]

Elearning video træningsudvikling – en hurtig guide

Før du går i gang med at udvikle dit e-learning video træningsmateriale så skal du overveje de typiske trin der er involveret i udviklingen. Guiden er tilrettelagt, så du undgår de typiske fejl og misforståelser der typisk optræder under udarbejdelsen […]

Introduktion til Corporate Video

Corporate video eller firma video er som navnet antyder videoer hvor et firma bruger lyd og video til at kommunikere deres budskaber, og i modsætning til de områder som reklame bureauer normalt kommunikere til, så er dette fokuseret på et […]

3d video visualisering af produktet

Designere har altid søgt at visualisere fremtiden på en sådan måde at arkitekter, opfindere, iværksættere og ingeniører kunne forstå konceptet uden det virkede som billedmanipulation. Det blev tidligere gjort ved at hver designer havde en fokus område hvor de specialisere […]

Se godt ud på kamera – 10 tips til direktøren

Hvis du er blevet bedt om at medvirke i en virksomhedsfilm, træningsfilm, et nyhedsbrev med video eller en event video, så er der ingen grund til panik. Du er vant til at lede mange mennesker, et videokamera er kun farligt […]